Ofte stillede spørgsmål
Hvordan ændrer jeg mailadresse? Hvordan får jeg et kursusbevis? Hvor er min mail? Her kan du få svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål til os. Klik på det enkelte spørgsmål for at udfolde svaret.
Hvis du har et spørgsmål, du ikke kan finde svaret på:
Skriv til os på info@onlinekurser.dk - hvis muligt fra den mailadresse du er tilmeldt med.
Bemærk venligst at vi ikke yder telefonisk support.
-
Jeg har gemt linket til et kursus som bogmærke – men det virker ikke. Hvorfor ikke?
For at benytte kurserne, skal du tilgå til dem via din kursusside, som kommer frem, når du er logget ind.
Du kan ikke tilgå kurserne via et bogmærke i din browser eller lignende.
-
Jeg har et forslag til et kursus! Hvem skal jeg skrive til?
Vi er altid meget interesserede i forslag til nye kurser.
Hvis du vil have ulejlighed med at skrive til os på info@onlinekurser.dk er vi meget taknemmelige.
-
Jeg har gennemført et kursus, og vil gerne have et kursusbevis til CV’et. Hvordan får jeg det?
Efter endt kursus får du mulighed for at tage en afsluttende test der vil udmønte sig i et kursusbevis. Dette kan du gemme eller udskrive, så du eksempelvis kan vedhæfte det på dit CV.
Du kan tage den afsluttende test så mange gange, du ønsker. Klik du på Udskriv diplom/kursusbevis for at gemme på din computer og/eller udskrive.
-
Jeg forsøger at tilmelde mig, men jeg får ikke aktiveringsmailen. Hvad skal jeg gøre?
Af og til havner mails fra vores systemer i spamfiltre. Prøv engang at se i din mappe til uønsket post om ikke de mails du mangler, skulle være der.
Løser det ikke problemet, er du meget velkommen til at skrive til os på info@onlinekurser.dk. Bemærk venligst, at du skal skrive til os fra den e-mail, du forsøger at tilmelde dig med.
-
Jeg forsøger at nulstille min adgangskode, men jeg får ikke nogen mail. Hvad skal jeg gøre?
Af og til havner mails fra vores systemer i spamfiltre. Prøv engang at se i din mappe til uønsket post om ikke de mails du mangler, skulle være der.
Løser det ikke problemet, er du meget velkommen til at skrive til os på info@onlinekurser.dk. Bemærk venligst, at du skal skrive til os fra den e-mail, du benytter til at logge dig ind med.
-
Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg klikker på linket til nulstilling af kodeord. Hvad skal jeg gøre?
Når du beder om at få nulstillet dit kodeord afsendes en mail til dig med et link, som du skal klikke på for at oprette et nyt kodeord.
Dette link er aktivt i 6 timer fra afsendelsen.
Hvis du venter længere end 6 timer, virker linket desværre ikke længere. Klik på linket til nulstilling af kodeord igen for at få et nyt link tilsendt.
-
Jeg har fået ny mailadresse. Hvordan ændrer jeg den hos jer?
Bag linket "Rediger profil" i menuen som fremkommer efter login, kan du opdatere navn og mailadresse.
-
Jeg vil gerne frameldes. Hvordan gør jeg det?
Klik på linket "Afmeld bruger", som fremkommer efter login, for at framelde dig AOF Onlinekurser.
-
Jeg har skiftet fagforening eller a-kasse. Hvordan ændrer jeg det her?
For at skifte tilhørsforhold til en organisation, skal du først afmelde dig, og dernæst tilmelde dig på ny via din nye organisation.
-
Hvilke kurser har jeg adgang til via AOF Onlinekurser?
For tiden har du adgang til omkring 50 forskellige kurser indenfor mange forskellige emner: Jobsøgning, IT, sprog, bevægelse og træning, kunstig intelligens og mange flere.